Dagen som gått

Idag vaknade jag med en bra inställning och det har hållt sig bra hela dagen. 
Började dagen med att platta håretm halledau...det var längesen! kändes helt annorlunda att titta sig i spegeln. Mitt hår har fått fina lockar nu under graviditeten men i genäld är det torrt. När jag sen plattar det så skiner håret och så ser det lite mer städat ut eftersom jag annars inte borstar håret iom de stora lockarna ..haha fräscht va?!
 
Gjorde mig iordning för en långfika med Janina på Espressohous. Inte bra att det ligger så nära... haha
Drack som vanligt min varma choklad och tog en bagel att käka. gottigt! Vi pratade om allt mellan himmel och gjord...
Bjuder på min posar min =P haha..
 
Jag är på EH så ofta att dem vet att jag skiner upp som en sol när jag får extra mycket marshmallows! gillar´t
 
När jag ändå var i "farten" så passade jag på att hämta kidsen på förskolan. Det var så längesen sist och jag älskar att snacka med Jullans förskolepedagoger. Känns som ens kompisar. Hennes ena pedagog går på mammaledighet mitten på december...kommer sakna henne grymt mycket! 
 
Gick helt okej att hämta. Jag gick sakta och försiktigt med vagn och bälte. Och Barnen klädde på sig själv så det gick smidigt. 
 
Väl hemma gjorde jag kyckling nuggets ..typ. Jag skar kycklingfilé i bitar och dubbelpanerade och stekte och in i ugnen en liten stund och Pommes till det. Skitgott!! 
Barnen som varit dåliga på att äta hemma på kvällen de senaste veckorna, framförallt Julia..åt som bara den. Bra betyg med andra ord. A tyckte inte om det. Men han tycker inte om kyckling alls så det var väl väntat. Mer till oss ;).
Inte den fräschaste bilden dem var inte så feta som tallriken säger utan A hade skurit barnens mat på den innan.
 
Svingott med dippa. Imorrn ska jag äta det med lite sallad tänkte jag.
 
Barnen är nattade nu och A ska iväg lite senare ikväll och spela hockey match. Jag ska inta soffläge så jag är fit for fight imorrn igen. Ska nämligen försöka göra Emporia med Malin. Det blir kryckor imorrn...suck =(.
 
Ha en fin kväll!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0