Akupunktur för 5e gången

Har kommit hem från BM och käkat min matlåda från igår. Mumsigt värre!
 
Det gick bra hos BM fick 8 nålar idag. samma som innan plus en i benet. Allt eftersom verkan försvinner med de nålar jag har nu så lägger vi till en extra. Hon sa att jag troligtvis kommer se ut som en levande nåldyna till slut haha. Ser fram emot det..NOT! vissa nålar gör så satans ont. Framförallt dem jag får på fötterna och i höfterna. Sen dem jag får  händerna brukar slå ut muskeln ett par timmar, det är så jäkla obehagligt. 
 
Jag är glad att min BM är så kunnig i akupunktur. Vi lyssnade såklart på bebisen idag också. Ojj vad hjärtat slog fint..högt och tydligt och nu behöver hon inte leta efter hjärtat utan hittade det direkt. En vaken bebis som rörde på sig massvis.
 
Nu ska jag har ett uppehåll från Akupunkturen i 1 vecka... för att BM inte kommer vara där. 
 
 
 
 
Idag saknar jag mitt blonda hår, mina solbrända hud, semester i  varma Turkiet och min rätt så tränade kropp.
Denna bilden är tagen i somras då vi var på vår första utlandsresa tillsammans med barnen. Så lyckiga barnen var och dem tjatar fortfarande om att åka tillbaka!
 
Puss pån er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0