Adventljusstaken

Har pysslat idag med min advent kreation. Ville ha något neutralt, helst inte rött eftersom vi har så mycket pastellrosa, grönt och lila i vardagsrummet. 
 
Jag blev iallfall riktigt nöjd!!
 
 
Imorrn är det 1 december, helt sjukt vad november bara försvann. Då har jag ändå varit hemma, sjukskriven och knappt aktiverat mig. Jag är väldigt glad över att barnen och A ska få öppna sina julkalendrar imorrn.
Barnen har ju Playmobilkalendrar och så fick dem varsin chokladkalender också av farmor och farfar. Till A har jag fixat och finurlat. 
NI ska får se vad han får i sin lilla pepparkakslåda varje dag =)
 
Imorrn börjar också julkalendern på tv:n ..jag är väldigt hoppfull. Väldigt roligt att mysteriet på Greveholmsslott kommer tillbaka. Jag älskade den förra. Tror dock att barnen kommer bli rädda men vem vet...
 
Sov gott!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny R

Vi har den förra Mysteriet på Greveholm på DVD. Theo älskar den och jag hoppas han kommer gilla årets julkalender lika mycket.

2012-11-30 @ 22:06:25
Postat av: Sussi

Jättefin ljusstake!

Svar: Tack, älskar att pyssla men gör det så sällan..så jag är nöjd=)
Linnéa

2012-12-01 @ 10:09:59
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh vad duktig du är! Superfin!!:-)

Svar: Tack vad snällt!
Linnéa

2012-12-01 @ 10:27:34
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0