Vilken ska jag välja? och Morsdag

Godkväll.
Barnen sover och jag har precis satt mig i soffan efter en hel dags flängande.
Dagen startade på bästa möjliga sätt med sovmorgon och ett uppvaknade av massa pussar och teckningar från barnen. På frukostbordet stod den finaste orkideén och en god ciabatta med salami och brie ost. Lite jordgubbar på det =)
Jag fick en present också, nämligen ett frisörbesök. André hade bokat ett åt mig på onsdag! vad ska jag göra? jag vet att jag ska klippa toppar och tunna ut håret för jag vill ha håret långt. Men ska jag slinga lite bruna slingor eller ska jag bli helt mörk eller what?
.
Får fundera lite på det.
Efter vår mysmorgon åkte vi hem till min mamma och firade henne. Hon hade bakat jättegoda pajer och massvis med vanlijsås till det.
.
Barnen grillade korv när vi kom hem och jag och A käkade sushi. Är det mors dag så är det! =)
.
Till nåt helt annat. Vi ska på bröllop efter midsommar och jag har två olika klänningar jag väljer mellan. Köpte två par skor på din sko häromdagen. Moa var med som smakråd!
Vill ni hjälpa mig att välja?
Klänning ett är en svart klänning från ZARA. Lite tältvarning men då kan jag äta hur mycket jag vill utan att gravidmagen syns som brukar uppstå vid matintag för min del. Skorna är ett par blommiga med hög klack från Din Sko. LOOOOVE THEM!
Klänning nr två är från H&M. Varning för "gravidmage" kan bli livsfarligt efter middagen haha. Denna känns väldigt proper och elegant. Funkar om det inte är så jättevarmt ute. Skorna är det andra paret från Din Sko. Helt svarta. Sulan och klacken är svart lack.
Så vad tycker ni?
.
jag blir bara hesare och hesare så nu ska jag bädda ner mig i soffan och hoppas att jag vaknar utan halsont imorrn.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Båda är jätte snygga men jag tycker nog mer den första:D Super snyggt med de skorna till!

Kram!

2012-05-28 @ 19:34:55
URL: http://malinbjursell.blogg.se/
Postat av: Stina

Den första!! :)

2012-05-29 @ 12:10:37
URL: http://stinolino.wordpress.com
Postat av: Madelaine

Första! Vilken känner du dig mest bekväm i ?

2012-05-30 @ 12:06:36
URL: http://www.mamamad.se
Postat av: Madelaine

Första! Vilken känner du dig mest bekväm i ?

2012-05-30 @ 12:06:52
URL: http://www.mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0