Vi lever!

Ofrivillig bloggpaus. Jag jobbar och när jag inte gör det så tar familj och vänner resten av min tid och det är underbart!!

Helgen har bjudit på inflyttninsfest hos matte och Moa. Så kul har jag inte haft på länge haha! Alla var på riktigt bra festhumör och det slutade med utgång! Ska lägga upp bilder när vi hämtat kameran som glömdes där.

Min mamma var hemma hos oss och passade kidsen. Smidigt för alla :). När vi ramlade in vid 3 snåret så låg Julia inne hos mormor och snarkade ikapp!

Igår var det kalasdax för Milton på Leos lekland. Både Jamie och Julia var förväntansfulla. Jag hann vara med en liten stund innan André körde mig till jobb.

Idag har vi varit i stan och köpt lite vårklder till Julia. Vi skulle ha köpt trosor egentligen kom hag på precis hahaha!!
Vi köpte solkrämer och solskyddsfaktir cerat, sololja och after sun! Bara sommaren som saknas nu.

Skulle köpa en solhatt till Julia på po.p men dem var slut i hennes strl så får leta upp den någon annanstans.

Nu är jag snart hemma efter jobbkväll nr två av tre. På tisdag väntar en ledig dag med barnen.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0