Two face

Vilken skillnad smink gör alltså! Jag ser ut som två olika personer.

André säger alltid att jag är naturligt vacker ( smicker smicker).. Att hag faktiskt inte behöver smink för att dölja trötthet eller liknande. Jag förstår inte alls vad han snackar om!

Jag tycker på riktigt att jag kan bli en riktig pingla när jag makeat mig men utan smink ser jag trött och sliten ut!

Men eftersom André påpekar att jag inte behöver nåt smink så går jag oftast iväg utan faktiskt haha. Lite mascara när jag går till jobb sen får det va.
På fest anstränger jag mig lite mer!

Tacka vet jag smink när man ser ut som en levande död!

Nu är jag påväg hem. Sängen kallar!! Imorrn ska jag mysa med barnen. Längtar efter att få natta barnen imorrn. Det har hag inte gjort på tre dagar!

By the way så är Julia fortfarande blöjfri dagtid. Vissa mornar är blöjan torr men andra mornar är den jätteblöt så vi väntar lite till.

Godnatt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0