Sjuk?

Tror jag är påväg att bli sjuk. Mår inte alls bra idag men jobbar bara till 14.00 sen är jag och barnen lediga imorrn!

Hade en riktigt skön kväll igår, mumsade på hallon och drack pepsi Max och glodde på Greys anatomy såklart. Barnen somnade runt 18.20 och sov som små grisar när jag gick.

Fick ett sms av André kl 23.00, han satt fast i berg och dalbanan, 26 m upp i luften i en hel timme innan dem sen fick klättra ner. Han ramlade in 04.30 för dem hade gått ut i stan när dem kom in i Malmö igen. Jag kunde inte somna om efter att han väckt mig så jag är riktigt trött nu.

Han lär vara trött när barnen väcker honom om en liten stund eller så tar barnen sovmorgon just idag. Vem vet!

Snart hoppar lille skutt på bussen så jag avrundar här!
Puss på er

( jag låg på tvären i sängen bara för att jag kunde ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0