Lördag

God kväll!
Jag njuter av min lediga helg tillsammans med la familia. Igår jobbade jag kväll och imorse fick jag sovmorgon till 9.00 sen har dagen rullat på. Vi har varit och shoppat födelsedagspresenter. och fönstershoppat!
kl 14.00 släppte A och Julia av mig och Jamie hemma hos Max. Han fyller 4 år imorrn och hade kalas idag. Jamie var väldigt förväntansfull och tyckte att Max hade jättecoola leksaker och ett jättefint rum. Många barn och mycket vuxna gjorde honom lite obekväm och vart klistrad vid mig hela tiden. Vi fick god mat och missade tårtan eftersom vi skulle få skjuts hem =(.
Vi hann in genom dörren innan Jenni, Sture och barnen kom. Vi grillade kycklingspett och barnen lekte som bara den!! vi la två trötta barn 19.30. Imorrn har vi lite ärenden att göra, annars är söndagen oskriven. Det är helt underbart att vara ledig två dagar isträck och framförallt en helg då hela familjen är lediga.
André fotade och jag fick tjata mig till att han skulle knäppa ett på mig. Det blev två och dem blev ju som dem blev hahahah.
Julia ritade mig i huvdet ..(inte meningen sa hon på det sötaste sättet någon kan säga det på..hon blev förlåten)
moster Jenni hade med sig en rittavla till Jamie. Barnen målade och målade och målade och måååååålade. Klockren!!
Jag gissar att jag kommer sitta där inne och klottra när det finns tillfälle..det är ju riktigt kul med whiteboard tycker jag.
Du är så klok älskade du..så mycket vilja och känslor i den där lilla kroppen. Fina du, vad jag älskar dig!
Gladaste och argaste ungen i världen. du är helt fantastisk! du är en mini me. Älskar dig så det gör ont.
Nu ska vi gå och lägga oss. Imorrn ska jag lägga upp bilder från förra lördagen, ni kanske inte är intresserade men jag vet att det är några som vill se :).
Sov så gott!
Puss

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Bilder är alltid kul!



Jag vet inte vad jag ska fota. Bäst bilder blir det ju med systemkameran. Men datorn är lite sönder så dem bilderna kan jag inte lägga upp så enkelt på bloggen. Vad vill du se från huset? ;)



Tack btw :)

2012-05-13 @ 12:18:40
URL: http://www.mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0