Lill lördag

God kväll!
sitter i soffan och kolla på Greys anatomy, vad annars? sjukligt spännande program det där!
.
Har jobbat idag, jobbar imorrn och på fredag sen är jag faktiskt ledig hela helgen. Det är lovely.
Annars då? inget speciellt faktiskt. Jag ha laddat hem körkorts/teori grejjs så det ska jag sätta igång med. Sen ska vi gå handledarkurs så jag kan övningsköa med A sen blir det att ta det där jäkla körkortet. Livrädd. Faktiskt. Men jag vill. Ska bara våga och bli säker i trafiken.
.
Kommer ni ihåg att jag skrev förra året att 2012 kommer bli vårt år. Det börjar bli riktigt bra. Det flyter på och vi har äntligen medvind och vi har roliga saker att se framemot. Barnen är glada, vi är glada. Vi älskar livet. Jag tar ingen dag för givet. Jag lever i nuet och älskar varje sekund. Jag är lycklig när jag vaknar och lycklig när jag somnar.
.
Nu ska jag pussa på min fina man och sen blir det sängen. Upp tidigt imorrn som vanligt. Gäsp !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0