1 vecka

I söndags satt jag och A på balkongen och tittade på flyplanen som flyger kors och tvärs över oss flera ggr om dagen. Vi började skoja om att vi skulle fixa semester och sticka nästa vecka. Ju mer vi pratade om det ju mer sugna blev vi. A började kolla resor och sen var vi igång. Jag skickade iväg ett mejl till min chef i tron om att det skulle bli helt omöjligt att få ledigt med så kort varsel men på måndagen beviljade chefen min ansökan om sem. Och andré ´s chef likaså!!
.
Vi beställde en resa och sticker nästa vecka!
Pass gjorde vi i måndags. Satt i kö i tre timmar men barnen var riktigt tålmodiga och det blev gjort. Nu hoppas vi bara att dem hinner bli klara!
.
Vi kommer att åka till Turkiet, Alanya - all inclusive för barnens skull, ja och för vår =).
Det ska bli så jäkla skönt! vi har pratat om att åka utomlands i flera år men inte kunnat. Så det var verkligen nu eller vänta ytterligare flera år.
Barnen är superivriga på att få flyga och att dem ska få bada varje dag. Jag längtar efter solen och tiden tillsammans med barnen och André utan några måsten. Bara lek och vila hela dagarna.
.
Just nu håller jag på att tvätta upp alla sommarkläder som ska packas ner. Jag jobbar nämligen hela helgen så det är mycket som måste göras nu.
.
IIIh, resfeber så här 7 dagar innan avresa =)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad härligt! Du får sola för mig också;)

2012-05-30 @ 11:11:28
Postat av: Anonym

Fy vad härligt! Du får sola för mig också;)

2012-05-30 @ 11:12:32
Postat av: Moa

Va jag som skrev kommentaren under glömde visst namn haha

2012-05-30 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0