Söndag

Godmorgon!
Påväg till bussen en tidig morgon. Resten av familjen sov gott när jag gick. Gick och la mig alldeles för sent igår och med två Goa drinkar i magen så jag får skylla mig själv att jag är trött och sliten efter bara 4 timmars sömn.

Kommer bli sen till jobb för jag snoozade en gång för mycket ... Ooopsii!

Idag skulle nog a och barnen och Dalle till stan och kolla efter vårjackor till barnen. Tycker kanske att skaljackorna från po.p känns aningen onödigt. Speciellt att köpa själv;). Jamie önskar sig såååååklart en sådan i present iaf. Men mitt sketna bankkonto gapar. Trist att det är så olika från lön till lön. Hatar att vara timmis!!

Imorrn är det dags för kalas hos Vincent. Killen blir 1 år!! Sjukt vad tiden springer iväg.
Blir det prommis ikväll Mimmi?


Nu kommer min buss strax. Ska ringa jobb och säg att jag blir 5 min sen.

Ha en underbar söndag, jag vet redan nu att min blir slitig. Har det tyngsta schemat idag. Huua!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0