Skär ner

Dem skär ner på vikarier på jobb. pg a nyanställningar som kommunen betalar. Klart att dem använder gratis arbetskraft än det som kostar. Trist! Kommer såklart finnas några tider i månaden men vem klarar sig på det?

Nu blir det mer akut sökning efter nya jobb.

Hoppade in extra idag 7-12 vilket kändes lagom. Har fått nån skum magvärk, jag gissar på stressmage. Imorrn är vi lediga, jag och barnen. Mysigt!
Just nu sitter jag barnvakt hos love två timmar sen ska jag hämta mina kids, vidare in på Willys för småhandling. Kvällens middag blir lax i ugn med fetaost täcke och en god sallad.
Igår blev det hemma hamburgare sååååååå jäkla gott!!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0