Rubrik

Ligger i vår säng och nattar Julia. Vi har slappat till det nu när vi och hon varit sjuka. Nästa vecka ska hon nattas i sin egen säng på sitt rum... Så är det bara, hon klarar ju det utmärkt :).

André, Micke och Jamie sitter i vardagsrummet och ser hockey! Sista matchen för mif Redhawks så idag måste dem vinna helt enkelt. Jag var en hockeyfanatiker förr i tiden men inte nu längre så jag njuter av att ligga här inne hos Julia.

Jag jobbar denna helgen, och imorrn blir det andra chansen glutt med M&M. På söndag är det fika träff med Hansson och nettan. Uppbokat, kul!

Vad gör ni i helgen?

Puss


Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Ja det är dom verkligen :D marint är så fint!

2012-03-02 @ 20:11:42
URL: http://endenise.se
Postat av: Annelie

Majskrok! Det hade lätt funkat.. Att jag inte tänkte på det, tack!!!

2012-03-02 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0