2 år

Godmorgon!
Idag är ingen vanlig dag för idag firar jag och min A 2 årig bröllopsdag,, Hurra! hurra! hurra!
Vår fina Julia har även dopdag idag..så det är en lyckodag idag.
.
Detta firar vi på varsitt håll. Jag ska nämligen jobba kväll. Lagom kul =). Men vi tar igen denna dagen på fredag.
.
Två år sedan vi sa ja till varandra, in good times and bad times. Vara varandra trogna och älska varandra tills döden skiljer oss åt.
En av mina lyckligaste dagar i mitt liv.
.
Jag har verkligen gift mig med världens bästa man (och han har såklart gift sig med världens bästa fru).
....
Jag Älskar dig André, nu och för alltid. Du är min klippa och luften jag andas. Du stöttar mig och har tålamod med mig. Du är världens bästa pappa till våra wildkids. Du är Bäst helt enkelt.

(en bild på la familia för precis ett år sen faktiskt, jag ser aningen kinesisk ut men det är jag inte)
Vi firar 1 årig bröllopsdag på Ystad Saltsjöbad. Bilden är tagen 20 mars 2011.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0