Torsdag

Helloooooo
Idag jobbar jag kväll.. så jag sitter här hemma i soffan och tankar energi. Har ont i halsen och känner mig lite hängig. Är inte ett dugg sugen på att jobba. HATAR att jobba kväll. Missar för mycket tid med kidsen de dagarna.
 
Igår var jag på vårdcentralen med mitt öra. Har ju haft lock för höger öra i en månad och har försökt behandla med revaxör. Men tillslut fick jag nog. Läkaren försökte suga bort så mycket som möjligt av vaxproppen men den satt långt in och var stenhård!!! så han fick ut lite innan mitt öra började protestera. Det gjorde så jävla ont efter ett tag så då fick vi sluta. SKa behandla med revaxör i en vecka till. Igår lossnade lite till efter lite revaxör behandling...så snart kanske jag hör igen haha.
 
Annars då?
Jo jag väntar på att mitt körtillstånd ska ramla ner i brevlådan så jag kan börja övningsköra. När jag sen känner mig lugn och "van" bakom ratten så ska jag boka in mig på en intensivkurs och få det där satans körkortet =)
 
 
 
(two face is my middlename)
 
Nä...lite mat i magen och sen på med kläder...blir en lååååååång kväll.
Ha det underbart.
PUSS

Kommentarer
Postat av: madelaine

Absolut. Vi är bokade måndag och tisdag..:)

2012-07-19 @ 19:37:36
URL: http://www.mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0