Köpenhamn

Hello Hey
 
Detta är min lediga helg och jag NJUTER ska ni veta. Vädret kan vara hur det vill, bara jag får vara hemma med la familia. Käka frukost, lunch och middag ihop. Vakna med barnen i sängen och natta dem till kvällen.
Åååh vad jag saknar allt det när jag jobbar.
 
Idag fick vi barnvakt. Barnen var i Folkets Park och dem har ridit på hästarna och kollat på djuren och lekt på lekplatsen. Ja och så hade dem sett någon teater där också. 
Jag och André bestämde oss för att köra över bron och strosa på Ströget. Jag shoppade galet mycket på rean för typ "inga" pengar alls, ni vet ju hur det blir när jag shoppar på rea ;). Det var jag värd tyckte vi =).
 
Vi kom på när vi gick förbi hotellet vi bodde på för 4 år sen att det är i dessa dagarna André gick ner på knä och friade till mig. Så därför blev det extra mysigt att vara i köpenhamn just idag, just där. Vi har inte varit i köpenhamn tillsammans sen då vi bodde där den natten för 4 år sen. 
 
Innan vi mötte upp barnen hann vi storhandla lite mat på Willys. Det gick skitsnabbt utan barnen. Vi har annars alltid dem med oss och då tar det en stund. Barnen blir alltid kissnödiga när vi är i affären så det var skönt att slippa det faktiskt.
 
Jag har bilder från danmarktripen i min mobil men orkar inte lägga in dem i datorn just nu. Men har lagt upp några på Instagram. Neijan heter jag där.
 
 
Mina finaste. <3
 
Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0