Kalasfina

Igår var vi på kalas hos barnens Faster Sandra. Hon fyller år idag..så stort Grattis på födelsedagen.
Barnen var kalasfina och Julia hade sin fina klänning från Burberry som jag fyndade på loppis. Som ny, knappt använd och sitter som en smäck på Jules.
Jamie hade sin snygga Lyle & Scott Piké och något söndriga jeans haha.
 
Vi tog en runda på Ikea efter kalaset och sen vidare hem och grilla med grannarna. Blev så enkelt som Korv m bröd. Gott.
A klämde fingret på Jamie i dörren så vi fick kalla på Torgny, grannen. Det är riktigt lyxigt att ha en läkare i huset vid såna här tillfällen. Han kollade Jamie och lugnade oss med att allt såg okej ut.
Jamie hade sååååååå ont så vi fick ge honom en alvedeon. Han skakade och grät om vartannat. Idag är det mycket bättre. Ser jättefint ut och såret ser fint ut. Pheeew. Jag har sett några riktiga skräckexempel när jag hade praktik på Handkirurgen. Måååånga barn som kom in med klämskador och riktigt allvarliga sådana. Usch. Tur det gick bra.
 
 
Idag är vi alla tillbaka i arbetslivet och förskola. A och barnen hade bara 1 veckas semester. Men på fredag är vi lediga igen. iallfall jag och barnen..och så är det ju A´s födelsedag =).
 
Riktigt trist att jag alltid får kinesögon av blixten hahah.
 
Ha en fin kväll! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0