Hur vill ni ha det?

Nu har det gått ett bra tag sen jag skrev sist. Jag vill hålla igång bloggen för skulle det komma syskon någon gång i framtiden så vill jag samla det i samma blogg liksom.
Nu undrar jag bara om det är någon som fortfarande är inne och kollar min blogg? vill ni att jag ska hålla igång bloggen? går ni in och kikar lite då och då?
 
Jag kommer att skriva inlägg, dock lär det vara glest mellan dem nu under sommarn. Men stanna kvar...I will be back ;)
 
tänk att man var så här brun för några veckor sen. Nu, mitten på Juli är jag blekvit igen! vad är det för sommar vi har? jag kan iallfall trösta mig med att jag haft semester med sol och bad. Så att det regnar när jag jobbar kan kvittta. Stackars barnen, och ni som har semster...
i får fortsätta hoppas på att det blir fint i Augusti.
 
Det är mycket på gång nu efter sommarn, två bröllop till att börja med..så ja hang in there....
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag läser :) Kram!

2012-07-13 @ 20:34:34
Postat av: Milla

Jag läser!!!

2012-07-14 @ 17:02:49
Postat av: Malin

fortsäääääääääääääääääääätttttttttttt!!!!!! puss

2012-07-14 @ 18:25:11
URL: http://malinshi.blogg.se
Postat av: Christine

Keep on bloggiiiinnnn!!!

2012-07-15 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0