Godkväll!

André gick precis ut, han skulle springa en runda. Jag sitter i soffan med ett glas Pepsi Max och ska snart ta mig lite hallon tror jag. Barnen sover gott i sina sängar. 
Jag har jobbat idag och när jag slutade tog jag en liten runda på gymmet innan jag hämtade barnen. 
 
Dem hade haft jättekul på den "nya" förskolan. Dem har slagit ihop två förskolor nu under en 4 veckorsperiod och det var spännaden att lämna av dem imorse. Som tur var fanns deras ordinare på plats idag så det kändes tryggt. När jag hämtade dem hade båda kissat ner sig. Det var vi beredda på. Jamie är en känslig kille och kan mycket väl kissa på sig när han blir riktigt nervös. Det är förståeligt. Men ack så trist. Julia däremot har fattat att hon kan kontrollera blåsan själv och kissar på sig i ren trots. DET mina damer och herrar är riktigt tröttsamt. Livets gång och det går över... ajj know.
 
Mina små är så stora nu. Blöjorna är väck, spjälsängen väck och nu också vällingen. Bara nappen kvar för Julias del. Den får hon ha fram till hon blir tre sen måste den bort för tändernas skull.
 
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Kommer det en trea sen då? ;) hihi

Svar: Vem vet..jag skulle gärna vilja ha en till.den som lever får se =) haha
Linnéa

2012-07-03 @ 11:20:46
URL: http://stinolino.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0