En firad Älskling

André fyllde år här omdagen och jag ordnade med en liten sörprajjs. Jag hade bjudit hem Micke och Maja och dem infann sig här innan André kom hem från jobb. Gissa om han blev förvånad. Älskar att överrasska folk..
 
Jag hade pyntat fint med ballonger, dukat fint och gjort förätt och serverade Champagne..fint ska det va ;)
 
Till middag blev det tacos och till efterätt fick det bli lite snacks och bär..lyckad kväll..allt för min finaste Man. Han förtjänar det bästa.
 
 
Efter maten spelade vi lite Wii...eller lite och lite.. blev lite av allting. Efter Wii spelade vi pictionary(?)...
 
 
Kul Kul!
 
Om ni inte har något bättre för er på lördag mellan 9-14.00/15.00 så kom och fynda! vi ska nämligen ha gårdsloppis. Så Lillbacke gatan 2. Välkomna! 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0