TGIF

Ja, äntligen fredag.
Jag jobbar kvällen. Har precis käkat en skål med yoggi och frusna hallon, samt tre knäcke med makrill på... både frulle och lunch. Kidsen är på förskolan och blir hämtade av A. Så trist att jobba kväll en fredag men jag är ledig hela helgen!! det är nog 2 månaders sist jag var ledig en helg. Så jag är såååååå glad =).
Hålller på att rotaq fram gamla foton att framkalla. Dett är ett av dem. Liten Julia...vi skulle på 60 års kalas och 20 års kalas hos Morfar och morbror Sunny.
Vår lilla Hockeyfanatiker...
Nu ska jag göra mig iordning för jobb.
Denna helgen bjuder iallafall på bad i badhuset på söndag, vår nya söndagstradition då Jamie och Julia älskar det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0