Superskojj

Vi var en stund på lekplatsen igåreftermiddag, rättare sagt två timmar! Sista timmen fick vi sällskap av Mimmi, Milton och lille Vincent.

Barnen lekte och jag likaså, längtar till våren då barnen får lättare att röra sig utan sina stora overaller!

Väl hemma gjorde jag fetaost fyllda färsbiffar med asgod sallad och tzatziki. André och barnen hade potatis och brunsås men det gillar inte jag.

När barnen somnat kom Mimmi, och jag drog med henne på min 1 mils powerwalk! Plus lite extra spring i trappor osv. Vi gick till västra hamnen och tillbaka. Jag gjorde samma runda i måndags också.

Ikväll käkar vi lax här hemma och ikväll bär det ut på samma runda med samma sällskap.

Nu sitter jag på bussen påväg hem från jobb till barnens dagis. Fy jäklar vad vi har haft att göra på jobb.. Trött är bara förnamnet.

Ha en fin dag vänner! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0