Lite förändring

God kväll.
Sitter och bloggar från via datorn nu, eftersom blogg.se appen inte riktigt vill som jag vill.
Tänkte ge mig på en nystart på bloggen.
Mina bebisar har blivit små barn och jag insåg det på riktigt idag när jag städade på barnens rum. Inte en spjälsäng att syna. Inga små bebisleksaker. Bara stora sängar, stora blöjor, stora kläder... ja ni fattar.
Så jag tänkte börja om..Ny header till att börja med haha,..
Hur man gör det har jag ingen aning om, det får min tekniska man fixa...så om bloggen ser lite crazy ut i dagarna så är det för att den är under ombyggnad!
Nu kommer det handla lite mer om mig (egoboost..;))..men också om barnen och allt omkring oss.
image description
Godkväll!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0