Lediga fredag

Idag har vi varit lediga, utom André. Julia vaknade redan halv 7!! Gäsp! Vi låg ändå kvar i sängen och kollade Bolibompa till halv 9!.

Blöjbyte, frukost och kläder på.

Jag fick för mig att börja sortera och städa igenom barnens rum. Nu känns det så tomt på jamies rum när många utav hans gamla leksaker flyttade in på Julias rum.

Maja kom och underlättade städningen lite genom att hålla koll på kidsen som hittar på hyss stup i kvarten!

Efter lunch tig vi på oss och gick bort till lekplatsen och lekte och därefter vidare till Europa bageriet för lite fika. Jamie och Julia valde varsin grodbakelse.. Urk! Men dem gillade det.

Sen gick vi hem och fortsatte med plockeriet.. André avlöste sedan Maja vid halv 5 och jag gick loss med dammsugaren. Skönt!

Nu ska jag lägga mig, jobb imorrnbitti och jag är trött på att vara zombietrött när klockan ringer!

Siv gott vänner.., bilden nedan visar vad som händer om Julia hittar en penna men inget papper.,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0