Gott nytt år!

Godkväll i stugorna!
Allt bra?

Jag ligger just nu inne och nattar Julia... Tror hon är påväg att somna. Jo, hon sover!

Har jobbat innan idag och efter jobb joggade jag rundan till dagis, sen promenixade vi hem för à hade vagnen i bilen. Tog bara ca 35 min för dem små benen. André åkte till barnens hus och shoppade skor till kidsen.. REA ni vet. 70% rabatt. Visar sen när jag sätter mig vid datorn.

Idag startar godisfria veckor, det går bra än så länge.. Med tanke påmitt beroende så går det strålande.
Nu är jag förhoppningsvis ledig tre dagar sen jobbar jag fredag, lördag och söndag. Riktigt trist att behöva jobba varje helg och missa ledighet med hela familjen... Förhoppningsvis ändras det snart:).

Tänkte göra som jag alltid gör efter årets slut, en tillbakablick på 2011 om ni vill?
Jag gör det ändå, men det blir när jag sitter vid datorn!

Lejter. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0