Sjuka

Natten till idag låg jag ihopakurad, skakade och frös, svettades, huvudvärk och ont i varje del av kroppen. Julia sov som en kratta och var brännhet hon också...

När klockan ringde imorse var jag riktigt dålig och visste knappt var jag var någonstans. André lämnade Jamie på dagis så jag och Julia kunde kurera oss ifred.

Vi bäddade ner oss i soffan vid 9 och sov till halv två. Jag vaknade från och till och tog piller och mådde illa och skakade om vartannat. Vid 14.00 tog vi lite yoggi, Julia åt knappt och jag fick i mig en halv macka. Nya piller och sen ville Julia gå och lägga sig, inte mig emot. Vi bäddade ner oss i sängen och och Sov till 17.00 när André och Jamie kom hem.

À gick och köpte nyponsoppa som vi fått i oss. Tempade Julia precis, fortf 39,8. Vi har har bäddat ner oss i soffan, à nattar Jamie. Nu får det vara slut på sjukdomarna!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0