Mmmmm... Marabou MandelSplit och Black

Jag och André var sjukt spända på att få prova Marabous nya choklad.
Black och MandelSplit.
Denna smakar PRECIS som chokladen på en magnummandel glass. Skitgott! Jag älskar kombon, nötter och choklad och har alltid gjort och tycker att mandel flarn i choklad är godast. Då tänker jag på wiener nogat, merci chokladen bl a. Men godast i Marabou väg är ändå Schweizer nöt. Inte ens Mandel split kunde roffa åt sig första platsen men absolut en andra plats.
Detta chokladet var faktiskt gott, men man kan bara ta nån bit för sen blir det liksom förmycket. Jag tror på kombon, choklad och lakrits. Jag älskar ju dumle lakrits! kan äta tills jag kräks nästan. Denna får tummen upp men det är inte ett choklad som jag kommer köpa för att jag är sugen på det, men jag smakar gärna på det om någon bjuder ;).
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny R

Dessa har jag missat helt. Älskar ju Magnum mandel och är också svag för wienernougat. Ska genast inhandlas. Sedan är ju salt lakrits alltid överst på min lista. Riktigt salt och gärna lite hett får det vara. Kombon choklad/lakrits MÅSTE jag prova.

Kram/Jenny R

2012-02-16 @ 20:57:47
URL: http://idetgulahuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0