Lite fler slingor kanske?

Tycker färgen är lite för honey. Vill ha lite mer sommarblek...
Känner mig lite ytlig såhär på kvällskvisten.
Melodifestivalen var skittrist och jag är inte alls sugen på det goda som står uppdukat, tack gode gud! jag som är en liten sockergris behöver gå tillbaka till nolltolerans på veckordagar igen. Det gick ju så bra där ett tag men jag äter absolut mycket  mindre och det var ju faktiskt det jag var ute efter.
.
Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar och fikat. Jag var nere i källarn med mamma och rotade fram alla mina skolböcker och sånt. Ska bli kul att gå igenom det. Just nu står det i bilen, det kom inte längre än så haha.
.
Imorrn ska vi hem till svärföräldrarna och gå igenom deras källare och ta en fika där med i hope. Jag älskar att fika. Sen hoppas vi på en fika träff med M & M.
Jamie sa; Mamma ta ett foto på mig och Julia.
Julia sa; Nejjeeeeeee...
Därav ett klart och ett suddigt barn.
Puss

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

såå fin du är :))

sv: Haha ja men man blir ju oftast baksugen på kvällen haha :D

2012-02-26 @ 13:04:16
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0