Hårstudion

Var hos frisören igår, använde mitt presentkort som jag fick i julklapp. Blev klippt och slingad av Mia som var riktigt duktig!
Jag är alltid stennervös när någon ny ska klippa och färga mitt hår, ni vet ju hur katastroffult det blev förra året.
Men denna gången blev jag skitnöjd och jag kommer absolut gå tillbaka till Mia på Hårstudion igen!
Hon går på ständiga utbildnigar och berättade hela tiden vad hon gjorde och hon klippte upp mitt hår på ett sätt hon lärt sig på en utbildning i London.
Blev riktigt nöjd. En slingning till behövs men nän så länge är jag skitnöjd! dessutom tunnade hon ut håret rejält, riktigt skönt att dra fingrarna genom kalufsen nu =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0