Imorgon smäller det!

Hej hej!
Gud är uppe nu ordentligt för första gången på hela helgen känns det som. Veckan och helgen har varit Kaos. Det har varit foglossning, magkatarr, kräks från Julias håll och diarée deluxe från mitt håll!
Men nu verkar det ordna upp sig ..
 
Jag var så orlig att vi skulle behöva boka av Rutin ultraljudet imorrn men ICKE!! tjohoooo!!!
Imorrn gäller det. Kommer allt se fint ut med vår lilla bebis? Kommer barnmorskan kunna se könet på den lilla? Jag är så nervös och spänd.
Barnen är lika upspelta.
 
Jag är lite orolig dock, jag har inte känt av bebisen sen i fredags. Jag vet att det är fullt normalt men bebisen var sååå livlig i fredagskväll och jag kunde känna och se sparkarna utanför magen. Och när man sen blir så sjuk som jag har varit så blir man så orolig. Som tur är ska jag först till Barnmorskan imorrn för akupunktur innan jag ska till Ul så jag hinner höra om hjärtat slår fint innan vi ser det på skärmen.. Känns bra!
 
Nu ska vi fira 2:a andvent med bingolotto. Vår julgran står så grön och grann i stugan och min fina adventsljustake lyser fint!
 
Ni får gärna gissa vad ni tror gömmer sig i min mage...
och hålla tummarna att allt ser fint ut!
 
Jullan är grym med surplattan!
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0