Dagens ros går till försäkringskassan

Efter ett par månaders pappersskick hitan och ditan och ändring av inkomst och problem med arbetsgivare så har allt äntligen blivit klart. Jag hoppas innerligt att jag aldrig mer behöver bli sjukskriven för shit vilket meck.
 
Har nog pratat med försäkringskassan minst 4 dagar i veckan de senaste 2 månaderna och dem har varit så sjukt hjälpsamma varje gång! Trodde jag skulle få bråka och brottas med dem men icke!
 
Min sjukskrivning är godkänd fram till BF. Herregud vilken lättnad! ni förstår inte vilken lättnad det är...min spänningshuvudvärk kan fara åt helvete..för nu kan jag äntligen bara vara sjukskriven och tänka på mig själv och bebisen. Inte stressa upp mig i onödan för nu har det löst sig. Precis som A har sagt till mig varje gång jag brutit ihop.
 
Natten till idag har jag fått sova mer än på flera veckor. Vaknade och kunde gå ur sängen... det vekar bli en toppen dag idag!!
Dessutom snöar det ute...
 
Idag ska jag bara vara tacksam!
Jag ska vila kroppen inför imorrn, då vankas ett besök hos sjukgymnasten samt show på Jamie´s avdelning. Dem har satt ihop ett riktigt roligt dansnummer vad jag har förstått och det ska dem visa upp för oss föräldrar imorrn, Jamie är helt i extas och han ahr bestämt själv vad han ska ha på sig. Deras tema är färgerna rött, vitt och svart. 
Sen blir det vernissage och lussebullsfika som dem skulle baka idag. Ska bli riktigt roligt!
 
 
Bjuder på en bild från galleriet, denna är tagen i augusti 2011!! herregud, hundra år sen känns det som.
Lilla Jullan, så liten och med napp. Nu är hon i en riktigt dryg 3 års trots och utan napp. 
Jag är blond och fräsh och dessutom trevligt smal och fin (egoooo)..idag är jag ett brunhårigt preggomonster med lovehandles som heter duga haha. Dessutom går jag som en anka...
 
Som livet kan förändras..
 
Klyddigt inlägg men men...
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0