Bättre bilder

 
 
Detta året ville jag ha en personlig adventsljustake. SÅ jag köpte på mig lite krimskrams på Panduro Hobby och lät fantasin flöda haha...
Nä riktigt så avancerad är det ju inte men för er som undrade var jag hade köpt grejjerna..
Brickan är från Panuduro, så också bandet som jag knutit runt ljusen och runt brickan. Mycket fiffigt band där det står God Jul på lite olika språk. De små hängena i plåt är också från Panduro Hobby.
Hjärtanen med nummer på är från en liten affär som jag glömt bort namnet på. Mossan är vanlig vitmossa och ljusen är från IKEA.
Änglavingarna är också från Panduro!
 
 Puss!

Kommentarer
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

vilken fin ljusstake du knåpat ihop! :)

2012-12-05 @ 13:07:43
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0