Baby Björn in da hous

Jag och Lillebror har fjäskat för A... Big time!
Vi har köpt lite julklappar till Bebisen...jag menar, vad snopet om Tomten skulle missa Lillebror liksom. Barnen hade tappat förtroendet för Tomten direkt. 
 
Jag och Bebisen funderade länge vad vi önskade oss..eller ja..Han önskade sig...
Lillebrors önskan är Pappas..eeeh Tomtens lag.
 
 
BabyBjörn balance Darkblue/blue
 
 
Babybjörn bärsele original classic spirit red 
(bilderna är lånade från google)
 
Check!
 
Jag måste packa in det så får blivande storasyskonen öppna åt Lillebror på Julafton. Tror hela familjen kommer bli mycket nöjda ;).
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka vettiga saker lillebror önskade sig! Smart unge det där. :)

Svar: Ja men eller hur...haha
Linnéa

2012-12-18 @ 08:17:03
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0