Det går inte så bra

...med bloggandet haha.
Jag har egentligen så mycket att skriva men det finns väldigt sällan tid att sitta vid datorn. Oftast sitter jag med telefonen men jag kan inte längre blogga från den tyvärr...hade jag kunnat det så hade det varit betydligt fler uppdateringar!
 
Men det får bli lite sporadiskt tills jag kommer in i det igen. Nu under sommarn brukar det vara rätt så dött i bloggvärlden över lag ..så jag skyller på det!
 
 
Denna helgen är jag ledig och det känns riktigt bra. Jag jobbade dock kväll igår så jag var ganska så död imorse när the kiddos vaknade. Älskling gav mig en liten sovmorgon sen hade dem gjort god frukost till moi.
 
Vi klädde oss och tog en runda i stan. Vi fick köpte vinteroverallerna till barnen. I knååååååw, sjukt skumt att köpa dem i början på Augusti men det var lika bra. Hon i affären sa att det var ett bra val för dem brukar säljas snabbt.
Blidde varsin av overallen jag skrev om tidigare. Såååå snygga! love them. Barnen är nu redo för vintern. 
 
Väl hemma blev det glass på gården och sen grillade vi. Micke kom förbi och sitter just nu och spelar X-box med A.
Vi skulle ha familjehelg denna helgen men det blir en liten golfrunda för A imorrn ändå. Jag och kidsen får klara oss på förmiddagen =).
 
Nästa vecka är det jobb som gäller, några dagar och några kvällar och i helgen vankas det Bröllop! längtar.
 
ANnars då? Barnen stormtrivs på förskolan. Jag ÄLSKAR förskolan och det känns så tryggt att lämna dem där. 
 
Nä man kanske skulle ta och lägga sig? det är ju en dag imorrn också ;) hahah
 
 
Ha det bra!
Puss
 
Bjuder på lite bilder från A´s telefon...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0