Plankan

Kör lite plankan i väntan på att Greys anatomy ska börja.
Andra kvällen utan André. Det går bra såklart men jag saknar honom. Barnen är snälla som bara den och lyssnar liiiite mer än vanligt. Julia somnade fint i sin egen säng kl 18.00 precis som igår. Jamie deckade i soffan och har blivit inburen till sin säng där han förhoppningsvis sover gott hela natten.
.
Jamie vaknade en gång för att kissa inatt och Julia vaknade vid 4 och letade efter sin napp hahah så jäkla söt att jag dör. Hon är alldeles rufsig i håret och yrvaken men så jäkla glad när man kommer in till henne. Jamie väckte oss 06.50. Helt okej.
.
Jag har varit hos André idag. Han fastade när jag kom för en eventuell operation. Men dem avvaktar till imorrn. Troligen blir det ingen OP för han verkar må mycket bättre. Vi håller tummarna.
Andrés högra bihåla var så full av var och läkaren hade tömt dubbelt så mycket var än vad dem oftast brukar kunna göra på folk med samma åkomma. Så läget var mer än akut igår och han sökte hjälp i sista stund då inflammationen spritt sig och var farligt nära att sprida sig till hjärna. Nää fy så obehagligt och vad illa allt hade kunna gå.
.
Jag är så tacksam idag. Jag älskar och uppskattar livet ännu mer idag.
.
Imorrn ska jag ta med barnen till Pappa A. Ojj vad dem saknar honom. De ska köpa glass med sig till honom har dem bestämt =).
Vi vet inte hur länge han blir kvar men vi hoppas att han kommer hem på fredag!
..en planka till sen blir det soffläge igen.
Bjuder på en bild från ett par veckor sen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Annelie

De är så söta dina barn! Hoppas mannen din mår bättre kram

2012-04-05 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0