Påskhelgen

Godkväll.
.
Barnen har somnat och jag sitter och lägger över bilder från kameran. Har tagit bilder i helgen. Jag var så duktig på att fota innan. Fotograferade allt men har slackat efter nu när kidsen går på dagis hela dagarna och jag jobbar. Tar iof väldigt mycket foto med Ajfånen men det är inte riktigt samma sak. Nu har jag iallafall bestämt mig för att fota mer!
.
Mindre text och mer bilder? vi kör på det idag.
Påskharen hade varit och hälsat på och gömt en liten present var till barnen.
Undra vad det kan vara i paketet?
En Sessa boll jublade Julia. (hon är inne i nån prinsessperiod nu. Rosa och sessigt)
Äääääntligen en Spiderman boll! som han önskat sig...oj oj oj!
Packat väskorna och var redo för övernattning hos Farmor och Farfar.
Är så glad att Julias jacka från Dridriksons fortfarande passar! den är så himla snygg nämligen.
Vi målade ägg...
Påskgubben också..
Full koncentration.
färdigt..
Finaste du...
dags att leta efter vad påskharen gömt hos farmor och farfar. Spännande!
Detta var på långfredagen.
På påskaftonen åkte vi hem till min syster Jenni för påskmiddag samt födelsedagsfirande av min systerson Anton som fyllt 10 år.
Barnen och Söta Love i Love och Viggos helt underbart fina rum! 
Blev inte så mycket bilder från den kvällen tyvärr =(.
Men trevlig påsk har vi haft. Förutom att André behövt åka till Sjukhuset varje morgon för att spola näsan så har ledigheten tillsammans varit så jäkla underbar. Jag och barnen har varit så glada över att Pappa A fått permission under helgen. Han är fortfarande inskriven och vi hoppas att han bli utskriven imorrn eller på tisdag så vi kan lägga denna hemska sjukdomstiden bakom oss.
.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0