Fejkiii

Jag har utväxt som heter duga så idag ryker den. Idag blir jag blondish på riktigt fast fejk if jo know what Aj mean.
Det äääääär så meckigt att hålla på med folieslingor även om det blir snyggast såklart. Jag kör på hemmaexpriment som vanligt. Blir det bajs så blir det. Då får jag jobba i mössa imorrn och fixa till det när jag kommer hem hahaha.
Har jag tur så blir det så snyggt som det blev i somras. Jag tyckte det var snyggt iallafall. Trivdes med det. Okeeeeej det var kanske liiiiiite väl blekt men mjaaaa vi får se helt enkelt.
..
Ååååh hoppas det blir bra.
Troligen blir det så hääär till en början..men jag redda ut det sist så haha.
Håll tummarna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0