Ensamstående

Jag är van att ha barnen själv, men jag är inte van att ha dem själv med vetskapen att A är inlagd på sjukhuset på obestämd tid. Minst två dygn hade läkaren sagt.
Jag har inte problem med att ha barnen själv heller även om allt såklart är mycket lättare när vi är två.
.
Barnen somnade utan problem och det är oftast det som är det köriga. Kvällarna. att natta två barn samtidigt. Jag hoppas båda barnen sover gott inatt utan några spring. Jamie är en nattkissare och drömmer mycket mardrömmar.
.
Jag hoppas att det bara blir två dygn. För det har jag klarat förr när barnen var mindre och André var iväg mycket på utbildningar i andra städer. Tror det är ensamheten som skrämmer mig mest. Jag tycker det är skönt att vara ensam men jag vill helst inte sova själv utan André. Det är vid såna här tillfällen som man saknar allt det man annars stör sig på, så som snarkningar och armbågar i huvudet os v. =)
Nu ska jag sluta filosofera och slå på svt 1 där Födda 2010 visas. Min träningsgud Lofsan och hennes lilla familj är nämligen en av familjerna i den dkomumentären.
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0