Bildbomb från barnkalaset

Presentöppning.
Ojj vad mycket fint han fick! han har lekt med ALLT!
T.v. Alice, Jamie, Viggo och Elias
Kaylee och Oliver
Oliver, Jules och Max
Fiskedamm. Vissa barn drog nitlotter och fick bl a rollerhållare och blöjor.
Max lillebror Morris var också här i hans antagligen finaste kläder som han fått från oss ;)
Söööööööt!!!!
Jamie är riktigt nöjd med dagen och tackar jättemycket för alla fina presenter och för att ni ville komma och leka med honom. Han hade mycket att berätta för mig när jag kom hem och han har lekt med sina leksaker hela kvällen. Lyckat!
.
André har varit en ängel. Så fint och bra han har fixat här hemma trots ryggvärk. Han är mer än guld värd och han är liksom min. Hur kunde jag ha sån tur.
Nu kan jag skriva vad som fanns i goodiebagsen ju..haha
* Blåsbubblor
* Smurfstrumpor till Killarna
* Smurfklämmor och armband till tjejerna
(Mycket genustänk där ;))
*Godishalsband
* tablettask
* ett litet Plopp
.
.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0