Sunday

Godmorgon
A har stuckit iväg för att spela golftävling och jag och barnen har precis käkat frukost. Väderleken lovade 25 grader och full sol....var är den undrar jag?!
Tror det blir att vi åker hem till barnens Mormor och Morfar som firar 40 år som gifta. Vi har ju en liten present som ska överlämnas...när ska ni dit Jenni?!
Idag är det också 10 år sedan Terrorattacken i NYC. Och 10 år på dagen som jag tog bort min tandställning. Jag kommer ihåg att jag satt i tandläkarstolen och hörde allt på radion. Hemskt!
Just nu hör jag Julia som räknar nästan felfritt 1-15. Var kom det ifrån?! Har hållt på att räkna ett par dagar nu och är faktiskt jätteduktig.
Jag ska skriva lite mer sen och kasta in lite bilder från gårdagen. Ska också berätta om fotograferingen på förskolan som var kaosartad minst sagt! Har aldrig svettats så!!
Men nu ska jag klä på barnen och mig själv och så ska vi hoppas på att solen tittar fram,.
Ha en fin söndag.
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0