Planeringsdag

Idag är det planeringsdag på förskolan = barnen är hemma med mig. Vi ska ta oss in till stan och träffa Jenni och Love. Julia har precis vaknat hör jag så ska in och ta henne strax, hon ligger och sjunger. Det var läääääängesen hon sov till 8.15! men Jamie har varit uppe sen 7.00.
Vi tittar på Bolibompa,..åfcårse.
Har ju glömt bort att berätta att barnen fått dagisplats här i Limhamn. Tyvärr är det inte den förskolan jag önskar att barnen skulle hamna på men vi måste ta denna platsen men kommer stå på överflyttning till den förskolan vi vill ha in dem på. Det är med stor sorg i hjärtat vi lämnar barnens förskola i Västra Hamnen. Både vi och barnen trivs som fisken i vatten där och vi kommer sakna lokalerna, stora lekgården, pedagogerna och pedagogiken! Jag har fortfarande väldigt svårt för den nya förskolan kidsen hamnat på men eftersom A börjar nytt jobb med andra arbetstider och jag börjar tidiga mornar vissa dagar så måste vi ha ett närmre dagis helt enkelt. Barnen börjar på den nya förskolan den 15 nov och jag tycker det är jättetråkigt! men förhoppningsvis behöver dem inte vara på den nya förskolan mer än 6 månader. ( jag vet, stackars barn som ska skolas in flera gånger, men ibland måste man göra så när det inte finns andra alternativ!)
Jag försöker finna den bästa möjligheten för er jag lovar! jag ska inte svika er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0