Kalajs

Gidkväll!
Uppsatsen är inskickad, inte 100% nöjd men den är gjord och den blev ok med tanke på hur lite tid vi har haft och med tanke på att jag inte hade någon som helst möjlighet att plugga alls igår så får jag vara nöjd.
Hade som sagt lite kalas för mig igår, vi var 20 personer som satt och käkade tacos i vårt vardagsrum, det gick men det var med nöd och näppe haha.
Fick fina presenter! jag fyller egentligen inte år förrens på torsdag =).
När familj och släkt åkt hem var det bara att dressa om och invänta vänner och partyyyy!
Vilket drag det var, herregud vad kul! sista gästerna gick hem vid 04.00. Kl 08.00 gick jag upp pigg som en tupp och började städa. 09.30 väckte jag A. Sen hade jag och han en mysmorgon. Vid 11 kom Sture och lämnade Julia. det hade gått jättebra att sova hos Moster Jenni och kusinerna. Jag, A och Julia gick iväg och fikade och sen gick vi på gatloppis i limhamn, vilket sommarväder! så himla mysigt att bara umgås jag och A med bara ett barn och kunna ge det barnet extra mycket av allt just då utan att hon skulle behöva slåss om uppmärksamheten.
Jamie blev lämnad lite senare och det hade gått super bra hos Majsan också! alltid skönt att höra.
Barnens Faster Sandra
Kusin Tilda, Malin och Majsan.
Barnens Moster Jenni med en liten kusin Klara i famnen, barnens Mormor och Jennis Sture
(kameran kom fram när gästerna gick så dessa var dem enda som hamnade på bild)
Lilla Klara
Jag och min lilla Sötfis som har munnen full av mat!
Maja gillar ballonger...
Jag med, här i kvällens outfit! Malin om du undrar så är det DIN kjol! =)
Här har ni mig! hahah bigface, hästflabb..jo name it!! haha Här efter spårar det ur och kameran hamnar i olika händer hahahah. Jag fick jättefina present även på kvällen. Fick  bl a 2 nya berlocker till mitt Thomas Sabo armband. Nämligen två J. Ni kan ju kanske räkna ut vad dem står för =). Fick också presentkort på Massage!!!! åååh vad det ska bli skönt ..
Tack för ni förgyllde min dag igår... det får vi helt enkelt göra om.
Ett extra tack till A´s mormor Inga som bakade budapesttårtor enligt önskemål till kalaset! såå goda!
Och även extra tack till våra barnvakter som tog hand om våra små...
nu ska jag väcka A som slocknat i soffan. Sängen kallar och det ska bli såååå skönt att sova.
Imorrn har jag handledning och egna studier. Vi har en uppsats som ska in på tisdag samt redovisning till tisdag. Detta måste göras innan kl 16.00 imorrn för kl 17.00 ska jag jubba...fram till 22.00. Gäääsp! =)
Sov gott.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis i förskott! :)

Hur sjutton vet man om prickar är vattkoppor? :)

2011-09-05 @ 12:27:17
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0