Frukost på IKEA

Igår käkade vi frulle på IKEA, inte den lyxigaste eller den godaste men helt klart den billigaste haha. Barnen käkade vaniljyoggi med mûsli (torkad frukt, russin och bär). Och så en halv bulle var med ost och gurka. Roligast var ju helt klart att sitta på barnstolarna och titta ut över hela svågertorp.
Vi fick inte med oss något hem..eller jo, batteri! haha
Vi tog oss vidare till Rusta men inget där heller sen käkade vi lunch på matstället på svågertorp. Efter lunch köpte vi godis inne på Happy Candy där dem har över 400 olika godissorter. (nu ville jag skriva MUMS! men för annelie´s skull skriver jag inget hahah) Jag tog med mig min gottepåse till jobb vilket uppskattades av kollegorna!
Fota INTE MAJJ!!
Jamie är kamerablyg, ni skulle sett syskonfotograferingen hahahahahahahah!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0