Egna studier och UVI igen?!

När vi steg upp imorse var allt som vanligt, väckte våra svårväckta kids, klädde iordning dem och skickade iväg la familia till förskolan. Jag gick på toa...ÅÅÅÅH neeeejj, Uvi känsla direkt. Sen blev det bara värre, tror inte min förra antibiotikakur hjälpte, efter många om och men ringde jag VC så fick en tid 13.45. Störigt as hell.
Just nu sitter jag med TEMA 4. Pre- intra- post- operativ vård. Redovisning imorrn om fallet Sune som lider av Coloncancer. Tar en liten paus. Måste bli klar innan jag beger mig till jobb för jag orkar inte sätta mig ner med detta kl 23.00 ikväll när man är helt slut.
En helt opassande bild men ack så fin. Älskade lilla unge ..inte långt kvar till denna skönheten fyller 2 år.
Ha en underbar dag alla!
Vi hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0