Birthday wishes från KappAhl

Det har väl inte undgått någon (höhö) att Julia fyller 2!!! år om lite mer än en månad.
Jag önskar såklart åt henne eftersom hon inte är benägen att göra det helt själv. Här är iallafall lite tips till er som har tänkt köpa present till henne men inte har några som helst ideér.
Hon har vuxit ur sina kläder på kort tid och är i stort behov av en helt ny uppsättning med kläder helt enkelt.
Kofta strl 92
Fin, enkelt tröja i härligt röd str l92. Passar bra till  både leggings och jeans.
Baströja strl 92. Älskar färgerna och den påminner väldigt mycket om Geggamojas kollektion.
Löööööve them!! strl 92
Enormt tuffa, påminner om mina leggings!
Hur söt är inte denna?! hade passat Julia perfekt.
Favorit i repris! Julia hade en likadan i benvit som hon fick av Mimmi, men den har hon växt ifrån tyvärr. Denna marinblåa är supersnygg.
Denna mössan är ett måste till Julia. Tror jag kommer hinna köpa den själv men var ändå tvungen att visa er den. Me love!
Supersnygg halsduk..
Påminnelse om DENNA jackan från ZARA. Denna ligger längst upp på önskelistan.  Mössan och halsduken passar ju perfekt till detta..visst?
Fattas då bara ett par snygga små stövlar till.
Ja kläder i strl 92-98 står somsagt högt på önskelistan. =)
Puss

Kommentarer
Postat av: sofie :-)

Sv: åh, tack! :D

Konstigt nog syns inte alla miljontals bristningar, som jag fick när jag väntade Teodor, på korten! :O

2011-09-20 @ 21:21:32
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0