Bara en dag kvar

Godmorgon! Imorrn fyller jag år... men det känns lite som att jag redan gjort det eftersom jag hade kalas i lördags haha=) men visst hoppas jag på lite sång från kidsen imorrn,..Julia har fått kläm på "vi gratulerar" låten så det borde kunna gå att få ihop nåt bra om la familia anstränger sig lite haha.
Vi har egna studier på morgonen, jag läser om frakturer, det är vad föreläsningen kommer att handla om idag. SJukligt intressant. Jag har aldrig brutit ett endaste ben i kroppen, dock fått en spricka på smalbenet och lite stukningar här och där. Det verkar göra helvetiskt ont att bryta ben så jag hoppas jag slipper det!
Tänkte ni kanske ville se en stooooooor bild av en nyvaken Nea...bilden är från 2 -3 månaders sen..kommer ni ihåg? detta är påväg till jobb kl 05.50. Kan ju lova att jag tar tillvara på de stunder vi har egna studier även om jag sitter med böckerna och pluggar så är jag iallafall hemma i mina mjuiksbrallor och behöver inte bege mig förren vid lunch. Det trista är såklart att man slutar 16.00 ...men men =)
Nä jag tänkte bara önska er alla en trevlig lillördag!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0