Vill INTE

Julias nya fras. Man kan bli galen för mindre hahah...hon säger det så sött!
Jag har jobbat helg as you know och idag är jag helt slut i kroppen. Imorrn är det praktik men börjar inte förren 12.00 så jag ska mysa med barnen på morgonen och lämna sent. A börjar på sitt nya jobb så det blir jag som kommer få hämta och lämna för det mesta.
Vi har haft finbesök idag från Stockholm och jag hann precis hem och hälsa på dem innan dem skulle vidare! Barnen lekte som bara den med Anki och jag förstår inte hur hon pallar =).
När gästerna gått lagade jag lax med fetaoströra och bulgur. Julia käkade massvis, hon som annars inte är riktigt glad för fisk. Efter maten badade kidsen, Julia är lika vettskrämd men vi tar det lugnt och det lär ju gå över någongång får man hoppas haha. Nu luktar barnen underbart gott och håret är mjukt som silke, Julia deckade i sin säng på Nääästan två röda och Jamie hann inte in i sängen utan somnade i soffan. oooooh häärliga söndag!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
imorrn ska jag förnya mitt träningskort..tjohoo...=)
Ikväll blir det popcorn eller/ och ostbågar och JULMUST!
Jajjamen...juuuulmuuuuuust ...ååååååh det vattnas i munnen.
image description
By the way, kolla in snyggaste stövlarna jag fick av Nelly. Dem är äckligt sköna och sjukligt snygga!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lax med fetaoströra låter gott! Kanske inget min kräsna unge skulle gilla, men strunt i det, jag vill ha receptet ändå!

2011-10-09 @ 20:58:54
URL: http://www.finelinan.blogspot.com
Postat av: Mad

skit snygga skor!!!

2011-10-12 @ 06:35:25
URL: http://www.mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0