Mor och dotter

Jag och Julia har ett starkt och osynligt band mellan oss. Vi har liksom funnit varandra. det liksom bara föll sig så att Jamie och Pappa är bästa vänner och jag och Julia är bästa vänner, men vi älskar varandra lika mycket ändå såklart!
Men det där bandet mellan mig och min lilla tjej är obeskrivligt. Vi kan kramas i evigheter och mysa till tusen. Jag hoppas vi kommer fortsätta ha en så fin relation till varandra även när hon har blivit äldre. Okej, Julia må vara pappas tjej ibland men när det väl är nåt så gäller bara mamma. Jag fick aldrig den sortens relation till Jamie, Jamie har sen Julia föddes anförtrott sig till A och varit arg på mig. Det har varit svårt att lappa ihop men det har blivit bättre nu när Julia blivit större men han är fortfarande Pappig, ska bara vara pappa. Men när pappa inte är där så går det ju bra med mig och vi har det mysigt vi med. Men det skar sig när Julia föddes tyvärr...nu försöker jag göra mycket med Jamie bara där Julia inte är med och då är det helt fantastiskt. Men såfort Julia och Pappa är med så är det bara Pappa som gäller. Kanske därför jag är så glad att Julia anförtror sig så starkt till mig.
Jag älskar mina barn lika mycket..till månen och tillbaka. Men visst finns där ett starkt mor och dotterband...det går inte att förneka.
Jag är så lyckligt lottad som fått två helt underbara barn. Trotsiga som få men helt jäkla fantastiska!
image description
Hahahahah Julia ser drogad ut stackarn! Hon är superglad över att ha Jamies Hummeltröja på sig som han vuxit ur. Coolt ju att kunna ha brorsans kläder. Jamie var inte lika glad...DET ÄR MIIIIIN TRÖJA!!!
haha
Nu kallar sängen. Jobb imorrn 6.45. klockan ringer 05.15. ÅÅÅh yes.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Samma sak hos oss! Olof är väldigt pappig! Är både jag och Marcus hemma, är det bara pappa som duger. Pappa ska lägga upp maten, pappa ska göra välling, pappa ska lägga mig, osv osv. Tur att man duger när pappa inte är hemma iallafall!



Sixten i sin tur är väldigt mammig. Som tur är, haha!

2011-10-14 @ 12:03:32
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0