Halvtidsbedömning

God kväll!! Påväg hem från praktiken, har varit lugnt idag och jag har jobbat väldigt självständigt ( inte hängt efter min handledare). Känner mig som en i "gänget" och gör det uskorna gör. Jag börjar få koll och då känns det mycket roligare! Min lärare kom idag för halvtidsbedömning och jag fick MVG ;) haha nä men jag fick mycket bra cred för mitt initiativtagande och min positiva inställning och viljan att lära och att jag söker upp saker att göra. Jag snappar upp saker och ting snabbt och vill mycket! Tjohoo... Jag har 3 veckor kvar på handkirurgen, det går fort! Nu vill jag bara ta examen!!! Strax hemma, po det imorrnbitti igen och lör, sön ska jag jobba på bellis .. Mitt jobb dårå! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0