Gooodmorgon

ÅÅåh vad kul det var igår! och trots ett par goa drinkar mår jag som en prinsessa idag och steg upp kl 08.00! jag kan inte ta sovmorgon när barnen sover borta...trist =)
Anna, Chrillan, jag och Malin.
Vi tog taxi till stan runt midnatt och första stoppet var KOI. Där dansade vi ett tag och drank en god drink sen stack jag och Malin vidare till Etagé där A och hand polare var. Men det blev inte långvarigt. Vi var hemma vid 03.00? eller ja 04.00 egentligen haha. förvirrande det där när man är ute och svirar och klockan ska ändras...det blir liksom inte rätt i huvudet.
Det var iallafall riktigt kul igår!
Nu ska jag gå och lägga mig igen och se om jag kan sova en stund så jag inte blir seg i huvudet i eftermiddag när barnen kommer...
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0